Monday 19 September 2011

Am mers cu bicicleta

Cine se mai trezeste duminica dimineata la 7? Eu, Bogdan, Marius si Vlad. De ce? Ca sa biciclim. Unde? La munte. Adica de la Maneciu in sus pe muntele Tatarului,Tabla Butii, Pasul Boncuta, Valea Stanii si inapoi. Si a fost foarte, foarte frumos. Asa mi-am dat seama de 2 lucruri. Bicicleta mea nu e facuta pentru urcat pe munte si ca nu prea ma tin picioarele sa urc cu ea. Asa ca acesta combinatie m-a facut sa merg cu bicicleta. Adica vreo 10 km eu am mers si bicicleta si-a invartit rotile. Eu impingand-o pe cea din urma. Sincer, nu credeam ca ma tine sa fac asta. Noroc ca restul de 5 km pana in varful muntelui l-am facut cu totii in bena unui ARO vechi. Lucru care m-a facut sa-mi schimb parerea despre masina asta. Nu cred ca tineau prea multe la drumul ala plin de bolovani. Dar odata ajuns in varf (ultima oara cand ne-am uitat, GPS-ul arata 1400 m altitudine) mai trebuia si sa coboram. Zis si facut. Pe panta destul de abrupta care a urmat mi-am dat seama ca nu prea tin franele bicicletei mele... Asa ca iar am plimbat-o pana am dat de un drum cu o inclinatie mai normala. Deja imi venea sa o arunc. Dar una peste alta, la lasatul serii am ajuns si la masina. Cu tot efortul, bombaneala, injuraturile si oboseala mea, pot spune ca a meritat!!!! As mai face asta o data!!!

No comments:

 
TopOfBlogs